joi, 15 martie 2012

Inceput

Dupa multa vreme de uitat lung la creatiile altora si intrebari retorico-tampe de genul "Cum naiba se face asa ceva?!?!", mi-am facut curaj sa incerc si eu. Sa vedem ce iese... Si dupa cel putin o luna de citit, googalit si mai ales cheltuit(pe materiale), m-am apucat de treaba. Intepaturi, ate proaste, margele rebele, multa rabdare... greu. Mai mult googalit, citit, mai multi bani. Si mai multa rabdare... Se pare ca boderia cu margele e la fel de complicata pe cat pare. La inceput, cel putin...
Ce-a iesit prima data, se poate vedea mai jos. Eu sunt destul de multumita si incerc sa nu fiu prea aspra cu mine. Dar accept critici constructive. :)



Am inceput, evident, cu o pereche de cercei. Micut, simplu...mmm, not so much. Spatele nu e perfect, dar data viitoare o sa fie. Sunt maricei, au vreo 4,5 - 5 cm diametru, dar arata bine in ureche. 



Dupa cateva ore bune cheltuite pe o pereche de cercei, am zis sa trec la ceva mai mare. Asa ca am facut un pandantiv. Sau o brosa. Sau pandantiv. Ma mai gandesc. A iesit ceva mai bine, dar tot nu sunt multumita de spate. Intre timp, prietenul Google m-a mai invatat o tehnica, asa ca poate la urmatoarele o sa fie ok. 
Intre timp, am inceput lucrul la altceva, dar asta este cu totul alta poveste. 

Cum spuneam si mai inainte, accept critici constructive. Si chiar le astept. Dar n-ar strica nici cateva laude. :)

3 comentarii:

  1. Mie chiar imi place ce a iesit! Ma bucur ca ai incercat si altceva! Mult succes si de acum inainte! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte, foarte frumoase!Imi plac mult culorile intense!Cred ca au cel mai mare impact...Poti gasi muulta inspiratie in penajul pasarilor: pauni, perusi, papagali...toate cu "p" e la pasare:)))

    RăspundețiȘtergere