luni, 19 martie 2012

Si continuarea...

       Dupa cum spuneam in postarea anterioara, am perseverat si dupa aventua cu cerceii si m-am apucat de altceva. Mai exact de o bratara. Rezultatul?...


        NU este o bratara! :) Mai degraba e dovada concreta ca si margelele au o vointa a lor, acolo pe undeva. In niciun caz ca am gresit eu pe undeva, de nu aveam cum sa mai scot o bratara simetrica de-acolo. Deci asta nu...
        Oricum, tehnica asta e suficient de versatila pentru aventuri din astea. Imi place tare mult pentru ca iti lasa multa libertate, din toate punctele de vedere. Dintr-o bucata de material si niste margele te-apuci sa faci ceva, dar nu stii pana la final ce iti iese si cum o sa arate. 
        Ei, de data asta ce a iesit arata cam asa: 


      Din pacate, calitatea pozelor nu e grozava. Mai lucram si la asta... 
      Una peste alta, sunt multumita de rezultat. Arata bine pe cap, mai bine ca in poza, oricum. Si spatele arata chiar bine. Mult mai bine ca data trecuta, credeti-ma pe cuvant! :)


      Ma bucur ca se vad progrese. Eu le vad, cel putin. Dureaza pana "se formeaza mana", dar eu am rabdare si perseverez. Sa vedem ce o sa iasa din bratara viitoare. Tot termin eu una pana la urma... :)



0 comments:

Trimiteți un comentariu