sâmbătă, 7 aprilie 2012

Punk Pop Divah

Desi n-am mai postat nimic in ultima saptamana, nu inseamna ca am putut sa stau fara sa margelesc ceva. De fapt, cerceii de mai jos sunt numarul doi pe lista saptamana asta, dar i-am terminat primii, ca sunt mai mici. O sa urmeze zilele astea si bratara pe care ma tot laud ca o sa o fac...


Aaaaanywayz, cerceii sunt tot cusuti pe piele din margele de nisip si cate o margica din cuart roz. Au vreo 6 cm lungime, dar sunt usori. Latimea e de 3 cm.



Oricum, am mai prins ceva (mai multa) indemanare si nu mai dureaza asa mult sa termin ceva. De exemplu, perechea de cerceii mi-au luat doar vreo 4-5 ore. La primii cercei a durat atat la unul!
Cercelusii nu sunt de vanzare, i-am facut pentru o prietena, dar daca va plac foarte foarte tare, ma anuntati pe margele_etc@yahoo.com.

Un weekend frumos si colorat sa aveti!

0 comments:

Trimiteți un comentariu