vineri, 4 mai 2012

Think Green!

Ma uit la data ultimului post si imi dau seama ca au trecut cam doua (?!) saptamani de cand nu am mai margelit nimic... Cam mult pentru mine, dar am de gand sa fac ceva in privinta asta si sa lucrez mai  mult, sa postez mai mult... for my own peace of mind. :)
Macar n-am pierdut timpul degeaba si mi-am mai comandat niste margele! Nu in cantitatile industriale pe care le-as fi vrut, boohoo! Dar sunt din sticla Cehia, iei! Mai greu se gasesc pe la noi se pare sau doar n-am stiut eu pe unde sa caut. Nu le-am pozat artistic sa ma pot lauda cu toate, dar macar am reusit sa ma mobilizez sa fac cate ceva din ele. Sunt extrem de frumoase, au culori vii si reflexe intense. 



Una bucatica bratarica din margele cehesti de diferite diametre si culori, insirate pe ata de otel. Incheietoarea si conectorul sunt din metal comun, culoare argintie. Lungimea bratarii:18 cm.


Brataricii i-am facut si o pereche... de cercei:


Accesoriile metalice sunt argintate de data asta si de aici si culoarea mai deschisa.


Lungimea cerceilor este de 4 cm si sunt surprinzatori de usori la lungimea asta! Nici nu se simt in urechi, dar mai fac galagie din cand in cand...
Din pacate nu pot (sau nu stiu cum) sa surprind in poze reflexele margelelor la adevarata lor intensitate, dar se poate vedea cate putin pe alocuri. I do love shinny things...

Daca va plac si le vreti, ambele sunt disponibile: 15 lei cerceii si 20 lei bratara. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu