vineri, 22 iunie 2012

Iei!

Margele, in sfarsiiiit! Dupa 3 saptamani de pauza intrasem deja in sevraj. Innebunita dupa doza mea (macar lunara!) de margelit, am lucrat din greu aseara pana tarziu in noapte, dar am avut si spor. Dovezile mai jos:
 Cercelusi din perle de cultura, sticla Cehia si accesorii metalice argintate. Pret 15 lei (Vandut)

(Click pe Aflati mai multe pentru continuare)



Inelus reglabil, argintat, cu piatra soarelui (varianta neagra) 
*This little piggy stays home, with me...
Si inca un set ivit dintr-o intamplare (nu indraznesc sa ii zic inspiratie...) Aveam toate materialele de ceva vreme: pandativul este de fapt un fel de nasturel, Swarovsky Elements ce se putea coase. Mi s-a parut mie ca se potriveste prea bine cu baza de pandantiv si un lant subtire si lung (40 cm). Cercelusii sunt tot cu Swarovski Elements (le luasem pentru broderie de fapt). Accesoriile metalice sunt argintate (mai putin lantisorul si suruburile cerceilor).


 Za vedeta 

 Za stars

Nu-mi plac pozele ce includ sectiuni ale membrelor, mai ales proprii, dar am zis ca ar fi utila ca reper de marime. 
Pretul setului este de 35 de lei.

Si da, e o postare lunga, dar n-am terminat inca lauda de sine: m-am mai apucat de un pandantiv nou, cu putina broderie si semipretioase desigur. Sper sa il termin astazi! Deci fiti pe faza, ca urmeaza. 

Astept criticile, laudele, comentariile, dar si comenzile voastre (cineva, va rog?...) pe margele_etc@yahoo.com

Un weekend frumos si nu prea calduros!

0 comments:

Trimiteți un comentariu