joi, 27 septembrie 2012

Asshai

Am promis ca revin cu o postare, am revenit!
Dupa cateva incercari pe lucrari mai mici, adica cercei, coliere si pandantive, am zis sa-mi incerc talentul si pe o piesa mai mare, adica o bratara. Iata ce-a iesit:


Bratara e pe o baza metalica rigida si se poate ajusta in jurul incheieturii.  Piatra din centru este haolit verde, iar toate perlutele sunt Swarovski.


Am folosit aceeasi culoare de piele ecologica de pana acum, dar care merge cu culorile bratarii.
Margelutele verzi sunt din sidef.


Iar toate margelutele mici sunt margele de nisip. Culorile sunt cele din ultima poza.
Timp aproximativ de lucru: 10 ore.

Pretul bratarii este de 70 lei si este VANDUTA!
Daca doriti sa vedeti bratara in persoana, in mai multe fotografii sau chiar sa o posedati pe vecie, va rog sa ma contactati la margele_etc@yahoo.com.

0 comments:

Trimiteți un comentariu