joi, 13 septembrie 2012

Si n-am murit...

Decat de ciuda ca n-am mai apucat sa margelesc si eu dupa sufletelul meu, asa... Asta ar fi cam primul an cand vad si eu partea buna a ploilor de toamna: n-o sa mai am chef de iesit nicaieri si o sa stau in casa cocosata la margele. Dar pot sa mai astept vreo luna, totusi... mai vreau un pic de soare.
Dupa ce am facut nu stiu exact ce toata vara, ma dau mare si cu mai nimicul in materie de margele reusit in ultima luna ultimele DOUA luni:

Sophisticated limes and lemons: Cercei din margele de portelan (galben) si coral verde, accesorii argintate - 15 lei

Lacramioare: Cercei din agat alb, infasurat in sarma argintata - 12 lei

Inima neagra: Cercei lungi, floare din rasina cu margica din coral roz si inimioare din agat negru - 15 lei

Aventuri sub soare: Cercei din charm in forma de soare, cu aventurin - 10  lei

Mii de flori: Cercei din pernute de sticla tip millefiori - 8 lei

Trandafiri diafani:  Cercei cu tradafiri din rasina - 6 lei

Daca doriti una sau mai multe din perechile de sus, scrieti-mi la margele_etc@yahoo.com sau pe pagina de Facebook.


0 comments:

Trimiteți un comentariu