miercuri, 26 septembrie 2012

Smarald

Ce ciudat suna cand il citesti de mai multe ori. Vi s-a intamplat vreodata sa cititi cuvantul de cateva ori si sa nu-l mai recunoasteti? I-am dat search pe google sa ma asigur ca l-am scris bine... Crazy!
Daaaar postarea este despre altceva. Care are si n-are legatura cu smaraldul/ -ele cum e mai corect... Este evident vorba despre mine si creatiile mele, deci CUM sa NU ne placaaaa?! Ne plaaaace. Va arat si voua ca sa va convingeti, desi eu sunt convinsa deja, ca va place!


Les cercei, cusuti pe pielicica neadevarata cu margele de nisip.


Si daca nu ati observat legatura cu smaraldul, piatra aia verde din mijloc poate va da de gandit... E Swarovski desigur, ca si perluta din partea de sus. Nici eu nu stiam ca fac si perle, dar se pare ca fac. Si sunt draguteeeee!

Daca v-au placut cerceii, ii puteti avea pentru modica suma de 20 de lei (vandut). Accept intrebari, laude, pareri, s.a. la margele_etc@yahoo.com, pe Facebook sau chiar in comentarii.

Daca nu v-au placut cerceii, reveniti maine, ca revin si eu cu ceva nou...

0 comments:

Trimiteți un comentariu