luni, 22 octombrie 2012

Aamira & friends

M-am tot dat mare ca o sa postez mai des, dar uite ca n-am reusit. Din fericire, reusesc sa lucrez mult mai mult ca pana acum si cu ceva spor chiar, doar ca nu reusesc mereu sa-mi adun cuvintele si mai ales imaginile.
De data asta nu lipsa de inspiratie sau timp a fost de vina, ci incercarea noastra de a face o prezentare mai buna produselor, si aici ma refer la fotografii. Asa ca Mr. Margele & I ne-am apucat de facut mini-studio foto, evident de mana (sau handmade). N-a fost chiar asa de greu, mai ales ca za huzband (sa-mi traiasca) a facut cam toata munca si i-a iesit chiar super! Daca e cineva curios sa vada ce inseamna studioul foto facut in casa, sa intrebe si o sa fac o poza capodoperei.
Asa ca va prezint in continuare o parte din lucrurile din ultima saptamana.
Ea(perechea) este Aamira Bronze, o pereche de cercei stralucitori, cusuti in jurul unor elemente Swarovski sew-on culoare fucsia, cu reflexe multicolore.


Piatra centrala este cusuta de o bucata de fetru gri si fixata cu margele Toho si Miyuki, inconjurate de margele de sticla, culoarea bronz.


Spatele este din piele artificiala crem.  Diamentrul cerceilor este de aproximativ  2 cm, iar lungimea totala este de aproape 3 cm.

Si inca 2 perechi de cercei, care nu sunt cusuti, dar sunt asamblati evident manual, dupa imaginatia mea proprie si personala.


 Snow, o pereche de cercei cu cristal Swarovski flat back incolor, cu reflexe argintii.


Acesoriile metalice nu sunt argintate.


Si o pereche fara nume deocamdata, cu cristale de sticla si sticla Cehia, pe o baza verde cuprat. Lungimea totala a cerceilor este de aproximativ 6 cm. 

Pe toti ii gasiti in magazinul meu Crafty, unde sunt afisate si preturile. Daca doriti alte detalii, contactati-ma la margele_etc@yahoo.com.

Ne citim cand ne citim, pana atunci pupitzeeeeeei!


0 comments:

Trimiteți un comentariu