joi, 11 octombrie 2012

Cele 4 chipuri ale lunii

V-am mai spus ceva aici despre cum draguta Carmen, de la Carmen's Handmade mi-a pus la dispozitie 4 cabosoane dragute din rasina, in 4 culori diferite: auriu, rosu, albastru si verde. Cand am facut colierul cu cel auriu, mi-a placut atat de tare cum stralucea el ca o luna pe un cer de noapte, incat am zis ca e musai sa le fac pe toate luni. Asa, ca sa le leg intre ele si sa nu separ surorile, desi erau prea mari ca sa le folosesc in aceeasi piesa. Zic eu, acum. Si intr-o incercare timida de creativitate, m-am gandit sa fac 4 medalioane asemanatoare, dar diferite, inspirate evident din culorile fiecarui anotimp. Ca merge.
Deci Luna 2 sau Luna de Foc (da, Luna 1 e asta):


Lucrata cu margele de nisip bronz si margele Toho roscat-maronii, cu cateva bulinute de coral portocaliu si niste cristale cehia, cusute pe piele artificiala. Margica cu margica. Just sayin'...


Lantul nu putea fi decat rosu cuprat ca sa completeze ideea de ansamblu. Lungimea colierului e undeva la 35 cm, iar diametrul medalionului este aproximativ 4,5cm. Spatele pandantivului nu l-am fotografiat, dar este aceeasi piele crem-galben ce se poate vedea si la alte piese. 
(Vandut)

Luna 3 sau Luna Albastra sau de Gheata sau ... poate imi mai vine vreun nume. Pana acum atat am reusit sa scot. Slab, da.

Luna asta e inconjurata de margele de nisip albe si bleu transparent in cusatura peyote, inconjurate apoi de cristale cehia transparente cu reflexe argintii-multicolore. Cusute. Margica CU margica! But whatever!
In capat are o picatura de sticla fatetata albastru transparent.


E prinsa cu o agatatoare argintata, care se ...agata de un lant argintiu subtirel si finut. Si i-am pus si o margica albastra sa atarne frumos pe spate. Iei!

Si raspunsul la intrebarea de pe buzele tuturor este: 35 de lei. Da, doar atat pentru fiecare luna! Mega oferta, ce sa mai!
Le puteti comanda la margele_etc@yahoo.com sau in magazinul meu Crafty (stanga. Jmecher, nu?).

Ne intoarce cu alte margele minunate. Cusute. Sau nu.

P.S.: Si daca nu va prindeti care cum sunt anotimpurile... va trebui sa va explic si nu o sa va simteti bine ca nu v-ati prins cand era asa de evident. Da? Ne facem de ras...


2 comentarii: