luni, 19 noiembrie 2012

Bucuriile mici

Saptamana trecuta a fost una ceva mai agitata, dar am refuzat sa ma las coplesita si am reusit sa mai cos cate un ceva micut. Le-am mai postat pe Facebook sau Breslo, dar imi place sa nu le sar randul si sa ma zic cate ceva despre ele si pe blog. Asa, de dragul lor, ca cititori fideli nu sunt sigura ca as avea...inca :)

Brosa Bouquet este o brosa micuta, delicata, in culori pastelate si primavaratice.


Si mai de-aproape:


Am cusut margelute de nisip si sticla Cehia in jurul unui cabochon din rasina in forma de buchetel de flori. Brosa e cusuta pe fetru, intarita prin spatele din piele neagra. 


Acul de brosa este argintat, iar partile sunt unite cu margelute Toho. Diametrul brosei este de 3,5 - 4 cm.

Iar dansii sunt cerceii Lamiah:


Vin in continuarea nebuniei mele pentru cristalele Swarovski sew-on. Sunt foarte de efect ele asa, ca sa nu mai vorbim de sclipicioase. Ce pot sa fac daca imi plac lucrurile stralucioare?! 
Oricum, Lamiah e o fata draguta, care atrage atentia fara sa fie stridenta. Stie ca arata bine si ii place sa fie admirata, dar nu e ostentativa cu frumusetea ei.
Cristalul e prins de piele intoarsa belumarin si fixat cu margele de nisip culoare rosu si gri. 


Spatele este tot piele intoarsa, aceeasi culoare. Cerceii se agata de un cristal de sticla argintiu si se prind cu tortita culoare argintiu. Nu pot sa-mi dau seama cat de mari par din poze, dar nu sunt deloc. Lungimea totala e undeva la 3,5 cm, iar diametrul  cred ca maxim 2 cm. Si sunt si foarte usori, ca majoritatea cerceilor brodati. 

Sa nu credeti ca am lucrat doar atat... Nu, mai am niste cercelusi Lamiah pe negru si bronz (my love), un inel, o brosa si mult-promisa Primavara, vedeti aici despre ce e vorba daca nu va amintiti.

Brosa e deja disponibila pe Breslo, cerceii in curand. 

Pana reusesc sa fac restul de fotografii artistice, spor la ce va place voua!

0 comments:

Trimiteți un comentariu