vineri, 23 noiembrie 2012

Cele 4 chipuri ale lunii - epilog

A venit timpul sa va arat si Primavara sau Luna Noua, ultima surora din cele patru. Am asteptat atat sa o fac pentru ca ma hotarasem ca trebuie sa aiba niste frunzulite si floricele si a durat ceva pana le-am gasit, comandat, primit, etc...
Iata si Luna cea Noua:


Am cusut-o pe fetru verde, cu margele Toho, margele Cehia in forma de flori si o frunzulita. Fetrul se dovedeste a fi o varianta de rezerva foarte ok pentru datile cand nu am piele in culori potrivite. Se lucreaza un picut mai greu la inceput, ca e mult mai moale, dar e ok. 
Un prim-plan cu vedeta zilei:


Franjurile le-am facut tot din margele Toho cu margele Cehia in capat. Spatele medalionului este acoperit cu piele naturala intoarsa culoare maro inchis. 
Colierul se prinde cu lant culoare verde cuprat si vine la baza gatului. E destul de scurtut, dar da bine.  Lungimea medalionului este aproximativ 6 cm, iar latimea de 3-4 cm. Lungimea lantului este de 17 cm, dar s-ar putea modifica dupa necesitatile unui potential client. :) 

Cam atat pentru azi. Colierul, cu pret cu tot, il gasiti pe Breslo.

Spor la weekend si la ce-o mai fi!

0 comments:

Trimiteți un comentariu