marți, 6 noiembrie 2012

Extra, extra, read all about it!

Dupa multe multe chinuri si amanari, am reusit sa-mi pozez ultimele capodopere!
Acestea sunt, in ordinea aparitiei pe lume:
Una bucata cercei maari, facuti special pentru un concurs pe Crafty! Si va spun, sansele mele de castig sunt destul de mari, din doua motive: cerceii sunt super (a se vedea mai jos) si deocamdata sunt singura inscrisa!!!   Ma intreb daca imi dau locul 1, 2 si 3 daca nu se mai inscrie nimeni...vedem. (L.E.: am luat locul 3, dar slava Domnului ca au fost vreo 7 concurenti... :D )
Ia uitati cat sunt de frumosi:

Cerceii sunt cusuti din margele de nisip in culori marine pe fetru verde. Le-am adaugat si cateva picaturi de culoare prin margelutele din agat roz si agat Dragon veins (are niste vinisoare micute prin el).


 Spatele este acoperit cu piele ecologica , iar agatatoarea este din metal verde cuprat. 
Lungimea totala a cerceilor este de aproximativ 8 cm.

Si capodopera cu numarul 2 este dansa:


O bratara brodata din margele pe suport de piele intoarsa. in centru are o pietra de jad galben natural de forma neregulata, inconjurata de chipsuri de turcoaz natural si margelute de nisip culoare turcoaz si bronz. 


Spatele este acoperit cu piele intoarsa fina de culoare negru. Bratara se incheie cu o inchizatoare tubulara aurie. 
Cea mai lata parte a bratarii are 4 cm, iar cea mai ingusta 3 cm. Lungimea este de aproximativ 18 cm.
Bratara nu mai este disponibila.


Mai multe fotografii cu frumoasele mele puteti vedea pe pagina de Facebook .

Sunt foarte multumita si de calitatea pozelor! Dupa confectionarea "studioului foto" a urmat si un cadou constand intr-un...trepied! E muuult mai simplu decat sa iti tii respiratia pana faci poza care trebuie. Adica la propriu, gaseam un unghi care ziceam ca e bun si imi tineam respiratia pana faceam poza, ca sa nu misc aparatul. Well, trepied rulz!

Asa ca va astept in magazinul Crafty daca doriti una din bijuurile de mai sus si ne citim in curand cu capodopera numarul 3. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu