joi, 29 noiembrie 2012

Norisorul vesel si prietenii lui

Si-am lucrat si-am tot lucrat, pana m-am saturat si-am facut ceva colorat!
Norisorul acesta:


In aceeasi idee cu brosa-inimioara (pe care am vazut-o purtata si e la fel de draguta pe cat imi imaginam cand am facut-o) am facut si norisorul de mai sus. Cred ca va mai avea si o surioara steluta, dar nu stiu exact cand...


Norisorul e o idee mai micut ca inimioara, dar tot dragut! Pe langa nasturasi, am mai pus o bulinuta de sidef si o perluta Swarovski, tot pe fetru mov-lila, cu spatele de piele albastra:


Unul din prietenii lui Norisor este Teposul. Adica el:


Tepos este un pandantiv din jad natural , brodat cu margele Toho, cristale si perle Swarovski pe piele natura gri. Mai de-aproape:


E simpaticut el asa, incearca sa fie dur si zburlit, dar de fapt e un dragalas micut. Ca sa va faceti idee de marime, poze cu mana! Ce mult imi plac astea! 


Ia uite, am si verigheta...super! Doamne, trebuie sa-mi cumpar un bust!
Asa ca daca vreti sa-i luati acasa, dati o fuga pe Breslo, unde ii gasiti pe cei doi. 

Si motivul pentru care am simtit nevoia sa fac ceva mai mic... I give you Kiteh (sau Kitty, pronuntat ciudat...):


O bratara facuta la comanda, care m-a chinuit ca o matza capricioasa si rea. E adaptata dupa Desert Rose. Aceleasi culori, dar mai lata. In loc de jad, am folosit o bucata naturala de ochi de tigru, destul de grasana. Si a trebuit sa adaptez bratara dupa tigrul grasan si sa o fac in relief, ca daca as fi facut cusatura traditionala si plata, n-ar fi dat bine deloc. Ce sa mai, mi-a stors creierii si nervii, mai ales ca n-am putut sa o "vad" pana n-am terminat-o de tot (la stadiul din poza, fara incuietoare adica). Abia cand i-am terminat de facut marginea m-am hotarat ca imi place si va spun ca am avut ceva emotii, pentru ca as fi stricat-o complet daca nu-mi placea. 


Ce sa mai, e o frumoasa! Si o usurare ca n-a trebuit sa o refac! 
Momentan lucrez la alta bratara la comanda, alta aventura, dar de data asta in Amazon(it). Adica o bratara care sa mearga cu colierul asta, dar in loc de aventurin folosesc amazonit. Merge greu si chinuitor si am deja o dara de piele lipsa pe degetul mare, dar cred ca o sa iasa bine. Sper ca o sa iasa bine!
Asa ca o sa treaca probabil o vreme fara noutaturi pe blog, desi am atat de multe lucruri pe care vreau sa le fac. Majoritatea sunt cam mari, deci o sa dureze. In fine, toate la timpul lor, dar de-asta nu prea am....

Pana ne recitim, sa aveti un weekend frumos pe langa prelungit, in care sa faceti numai ce va place voua!

0 comments:

Trimiteți un comentariu