joi, 15 noiembrie 2012

Perle si ceva

Am cam intarziat cu postarea asta, dar am fost cam ocupata cu niste sarbatorit zile, mesterit si apoi si ceva lenevit...
Pai si daca tot mi-am facut curaj, hai sa va arat. Ce vreau sa va prezint mai pe larg in aceasta minunata zi de inceput de iarna este un colier facut din perlute si alte margelute. Nu, nu sunt prima care face coliere de genul asta, dar am vazut cateva si mi-au placut foarte mult. In general am vazut pe culori mai deschise, cu un aer mai diafan, asa ca de miresica. Cum eu am de la o comanda neinspirata un sac cu perle albastru metalizat cu care ma jur ca n-am mai facut nimic de cand le-am luat, am rezolvat repede problema cu culoarea. Si cum chiar aveam si niste piele intoarsa belumarin foarte fina, am zis sa merg pe o nota mai de seara, de unde si numele lui.

Night Glow:


A fost cam greu de pozat minunatia, pentru ca e destul de maricel fata de chestiutele mele obisnuite. Culorile sunt destul de bine redate in poza. Evident, colierul are o alta stralucire in realitate. Nu-ti lasa pete pe retina si nici nu provoaca orbire temporara, dar in nici un caz nu trece neobservat. (refuz sa scriu nici un, nici o legat...)


Modelul asta de colier l-am vazut facut foarte mult ca un guler, adica foarte masiv. O banda lata de perle in jurul gatului. Arata foarte bine, dar nu e stilul meu. Cel putin asa se pare.


 Eu am vrut unul sa fie intr-adevar la baza gatului, dar ceva mai mic. Asa mi-a venit ideea sa il fac articulat: in loc sa fac o semiluna intreaga, am taiat-o in 3 bucatele prinse tot cu margelute, evident. Se vad si in fotografii articulatiile (dati click pe poza si se face mai mare).  


Fotografia spatelui nu e cea mai artistica, dar a fost cam naravas colierul meu si nu prea a vrut sa stea la poza. 

Materiale folosite sunt deja obisnuite pentru mine: perle de sticla (albastru metalizat si piersica, guguloaiele gri), perle Swarovski de diferite dimensiuni (toate perlele mai mici), nasturas Swarovski, cristale de sticla (se mai vad pe alocuri printre perle). Cum am zis si mai devreme, toate sunt cusute pe piele intoarsa bleumarin, din care e facut si spatele. 

Urmatoarea achizitie va fi cu siguranta un bust pentru prezentare... 

Colierul poate fi comandat pe Crafty si mai nou, pe Breslo. Sau pe mail, sau pe Facebook. Oriunde... Pretul este de 110 lei.
De asemenea, pentru orice intrebari, lamuriri suplimentare, va astept pe mail sau Facebook

Pana maine, cand va prezint niste chestiute mai micute, va urez spor la ce va place voua!

0 comments:

Trimiteți un comentariu