joi, 22 noiembrie 2012

Rant...

In sfarsit, sunt la zi cu pozatul. Din pacate, asta inseamna ca nu prea am mai lucrat cine stie ce, dar poate recuperez in weekend. Deja piticul meu margelat (ala de pe creier) se impacienteaza. E cumva ca o dependenta, desi mult mai putin daunatoare ca altele... Si cand ai mult timp liber si un sot ocupat/intelegator si prea putine alte obligatii e chiar sanatos la cap sa-ti cocosezi spatele si sa-ti umpli timpul cu ceva concret. Asa ca nu ma plang. Decat ca n-am atat de mult timp pe cat mi-as dori. Mai ales dupa o saptamana cumva suprinzatoare. Cine a mai intrat pe aici probabil a observat aparitia unui magazin virtual. Si apoi a inca unuia, cel de pe Breslo. Ideea e ca mi-a luat ceva timp si curaj sa-mi redeschid magazinul Breslo, dar am am facut-o. Mi-era cam frica de ce feedback voi primi, ca deh! e destul de usor sa te descurajezi, mai ales mai la inceput, cum eu inca ma consider. Pe langa faptul ca ma bagam si eu pe-acolo, printre adevaratii artisti handmade... Adica artisti, in cel mai adevarat sens al cuvantului. Cine nu a intrat niciodata pe Breslo si e interesat de treaba asta cu handmade-u', ar trebui sa incerce. E uimitor ce pot unii oameni sa scoata din mainile si imaginatia lor.
In fine, surpriza mea a fost mare cand am vandut 3 piese (nu micute) intr-o singura saptamana. Cu oameni impresionati de-a dreptul si incantati de ce am facut eu... eu... EU?! N-as putea sa va descriu sentimentul, dar e mistoc! Asa ca nu e sutul in fund la care ma asteptam, dar tot un pas inainte se cheama.

Daca n-ati adormit, am si niste pozeeeee....

Neon Noodles:


O brosa cusuta pe fetru din nasturei din sidef si margele de nisip colorate. Foarte colorate. 


Dnul Margele era foarte sceptic atunci cand m-am apucat de cusut nasturi pe fetru lilaaa, dar a fost chiar amuzanta expresia de surprindere totala de pe fata lui cand i-am aratat finalul. Adica ii place. Si nu doar lui, ca am vandut-o la o ora dupa ce am postat-o pe Facebook. Alta surpriza! Las' sa fie. Numai de-astea placute! :)

Si alte pozeeeeee!!! Cu Lamiah - o varianta pe negru, tot cu Swarovski si margele de nisip pe piele. 


O sa ii mai fac in vreo 3 variante probabil, mai ales ca am margele noi. Toho!!! Si ca am o obsesie pentru cristalele astea. Si pana trec la master-planul cu un colier plin de ele (pe care tre sa il fac pana in Revelion pentru ca asa zice piticu') mai fac cate un cercelus. 
Dansii sunt pe Breslo, incepand de azi. 

(Daca a citit cineva tot pana aici, felicitari, you're my hero!)

In curand  o sa mai fac o postare (mai scurta, da...) cu al patrulea chip al lunii, mult-dorita de-acum Primavara! Doamne, cat mai e pana atunci... pana la primavara adica... Macar sa vina Mosu', zic.

Pana nu moare careva de plictiseala asteptand sa se termine postarea, spor la ce va place voua!

0 comments:

Trimiteți un comentariu