luni, 17 decembrie 2012

Cu drag si spor

... am muncit eu saptamana trecuta. Am fost rugata sa fac un colier "statement" contra cronometru si am zis da. Vreo 5 zile am avut la dispozitie (cam putin pentru asa o lucratura), din care 1 am alergat dupa materiale, si restul am cusut la greu. Pe singura piele deschisa la culoare pe care o aveam, una extreeeem de tare; am primit-o cam defecta de la inceput. Din 2 bucati, o jumatate era buna. Pe care am folosit-o eu acum. Si care m-a chinuit ingrozitor. Dupa ce am terminat colierul am avut degetele umflate 2 zile! De la strans acul, de la nenumarate intepaturi, ce sa mai, munca grea. As fi putut sa termin mai repede si mai fericita daca as fi gasit niste fetru, dar de unde atata noroc?! Partea buna e ca a meritat si "clienta" a fost foarte multumita si admirata cu el.

Acesta este dansul, pe care as putea sa-l denumesc "Miracol de Craciun", ca e un miracol ca l-am terminat la timp si am apucat sa il si pozez.


Sa-l pozez prost adica. Am facut pozele la 1:30 noaptea si a doua zi dupa ce l-am cam livrat am vazut ce capodopere mi-au iesit. Sa mor de ciuda, nu alta! Adica sa lucrez ca nebuna la ditamai colierul, sa-mi iasa si bine si sa n-am cu ce sa ma laud... Smart...


Aistea 2 poze sunt tot ce-am putut salva din cele 20, dupa o incursiune in lumea minunata Photoshop. Va spun, e o idee proasta de pozezi de aproape fara macro. Se pare ca ies blurate. Cine-ar fi crezut?! Nici acum nu sunt foarte clare, ca nici programul ala saracu' nu e Dumnezeu, dar e ceva mai bine.
Mno, daca vreti sa stiti si ce-a intrat in el, pregatiti-va pentru o lista lunga si probabil incompleta: sidef (piatra ovala din centru), perle de apa dulce (cele mov), perle de sticla pe auriu, ivoriu si somon, perle mici acrilice, margele de nisip, margele Toho, cristale Cehia, cristle de sticla, cristale biconiceSwarovski, perle Swarovski mici, 4 cristale Swarovski cu reflexe multicolore si argintii, lant argintiu, piele intoarsa crem si gri(pe spate). Cred ca e cam tot...
Peripetii, peripetii, dar este cool tare!

In partea a doua a acestei lungi postari, faceti cunostiinta cu Flashback (mi s-a parut amuzant...):


Restanta de care va povesteam aici. E facuta pe un cadru fix de metal, cusuta pe piele maro inchis si are in centru un cabochon de aventurin, cu margele Cehia. Chipsurile portocalii sunt carneol in centru si aventurin in rest. Cam aceeasi culoare, doar alta consistenta.


Am mai presarat 4 rodelute de sticla si niste margelute de nisip de 4 mm, am pus piele neagra pe spate si am prins fetele cu margelute de nisip. A fost ceva mai putin de munca, va imaginati...

Cred ca ar fi o idee buna sa trantesc si eu un watermark pe poze, nu? Pentru ca mi-a fost lene, de-aia n-am pus pana acum...

Cam cu asta ma laud eu dupa o saptamana si ceva. Acu mai am putin si termin un set very very bling pentru un concurs cu tema de sarbatori. Zilele astea revin si sa ma dau mare cu el, ca si aici am limita de timp.

Hai ca mai e putin si luam vacanta!

0 comments:

Trimiteți un comentariu