luni, 10 decembrie 2012

Zapada si margele

Uite ca a venit si zapada! Asa incet-incet, un fulg intr-o seara, doi in alta, pana cand azi-noapte am avut surpriza sa constat ca ninge in toata regula. Si ca se face alb, din ce in ce mai alb... Noroc ca am stat sa cos la margelute pana in miezul noptii, ca altfel ratam prima ninsoare serioasa. :) Dar nu era problema, ca se pare ca tot o sa mai avem parte zilele astea. Macar o sa fie un Craciun alb, nu? Adevarul e ca e mai usor sa simti ca vine Craciunul cand e si zapada afara. Am incercat inca de saptamana trecuta sa intru in atmosfera de Sarbatori cand am facut asta:


Un bradulet, bradut, bradut, cusut din margele pe fetru verde, cu cateva bulinute de coral rosu in loc de globulete. Am folosit margele de nisip Toho si Cehia si piele naturala maro pentru spate.

E dragutel foc si nu foarte mare, dar se pare ca zapada imi trebuia mie sa-mi amintesc de ce-mi place Craciunul... Incepusem si un om de zapada, tot din margele ca inca nu era zapada, dar a trebuit sa-l abandonez pentru moment... Am inceput lucrul la un set de sarbatori pentru un concurs, dar l-am abandonat si pe-ala ca sa fac un colier in regim de urgenta. O sa vi-l arat cand e gata, sa vedem daca a meritat sau nu. Pe langa astea, mai am de onorat o comanda de la o clienta deja fidela (da, am chiar 2 clienti fideli!). Am degetul aratator de la mana dreapta ciuruit de ace si probabil pana termin cu toate astea o sa-mi doresc profund sa iau o pauza de la margelit. Sau sa invat sa folosesc degetarul ala odata! Sa vedem...

Ca veni vorba de degete ciuruite si chin, cercelusii astia au fost ingrozitor de greu de facut.


Sunt cusuti pe piele intoarsa gri fooooaaaarte groasa si nu a durat decat o eternitate sa ii termin. Noroc ca sunt micuti, ca altfel cred ca ma razgandeam. Lacrima din centru este sidef si sub sunt perle de apa dulce, toate inconjurate de margelute Toho. Se prind cu tortita argintie.


Pe spate le-am pus cea mai fina piele pe care am avut-o, adica neagra. Nu as fi rezistat psihic sa cos prin 2 bucati de piele de-aia gri...Imi vine sa o arunc, dar e asa frumoasa... Daca gasesc una mai moale, o dau de pomana... Daca vreti sa incercati broderie sau cusut orice pe piele naturala, alegeti cu grija. Si preferabil nu comandati pe net...

Si brosa si cerceii sunt disponibili in magazinul gatit de sabatoare de pe Breslo.

Pana data viitoare, bucurati-va de zapada pana nu ne ingroapa! Ea, zapada...

0 comments:

Trimiteți un comentariu