luni, 11 februarie 2013

Fete, fete, dar fara ultraviolete...

Uite că şi norişorii ăştia din ultima vreme au un silver lining, dacă-mi scuzaţi romgleza. Adică da, e deprimant să stai să te uiţi zile în şir cum plouă şi bate vântul şi nu e soare, dar măcar stai în casă. Şi mărgelești. Şi mai mărgelești puţin. Chiar dacă te doare spatele, gâtul şi un genunchi (?!) şi-aşa n-ai nimic mai bun de făcut afară şi noroc că ştii engleză că poţi să asculţi filme în timpul ăsta! Care e ideea? Am cusut multe coliere într-un timp relativ scurt că n-am avut chef să ies din casă de nicio culoare. Norocul meu că şi Mr. Mărgele a fost în asentimentul meu şi s-a desfăşurat nebuna cum a vrut. Iei! 
Şi Doamne! cât de productivă am fost, că deja sunt în urmă cu postatul. Quite a lot actually... Şi mai am de făcut tot felul de chestii interesante şi noi legate de mărgele la care nu mă aşteptam, dar de care sper să mă achit onorabil. De exemplu, am dat drumul la un nou concurs pe forumul Breslo (că aşa e tradiţia, câştigătorul organizează noul concurs). Am ceva emoţii, că tema propusă de mine pare că dă cam mari bătăi de cap oamenilor şi... i dunno... sper să iasă cum m-am gândit eu. În orice caz, o să-mi dau toată silinţa să fiu o gazdă bună şi sper să iasă câteva creaţii interesante din asta. 
Aşa, că mă tot laud pe aici că mamă, ce de coliere am făcut eu. V-o prezint pe Lyra, o fată minunată, vă spun. Atât de minunată că în 2 zile am dat-o. Cool cool cool!


Dap, din 3 agate mari, multe agate mici şi multe bulinuţe de onix am făcut asta! Nu, nu mă dau mare deloc...:)
Aşa arată de aproape şi purtată de Doamna de Catifea (nu e chiar catifea, dar aşa o mint eu ca să se simtă bine cu ea însăşi):




Am iubit-o şi m-a lăsat... Dar nu-i nimic, i-am găsit înlocuitoare. Liuba o cheamă şi are nişte aere de mironosiţă...zici e e din icoane, nu alta...


Bine, poate e din cauza accesoriului metalic argintat din centru. Aşa mi se pare mie, că seamănă cu icoanele alea argintate. Ea de fapt e mai puţin pretenţioasă şi nu se supără dacă o scoţi din casă şi mai pe zi. Dar chiar face minuni... la dispoziție!


Mai are nişte mărgeluţe Toho mov şi auriu, o mărgică de sticlă faţetată cu irizaţii multicolore, toate cusute pe piele, cu spate de piele, prinse cu şnur de faux-suede şi accesorii argintii.
Ea încă aşteaptă pe Breslo, unde puteţi vedea mai multe detalii.

Şi dacă vă întrebaţi de ce sunt aşa agitată acum aflaţi că tocmai mi-a venit ultima comandă de mărgele şi sunt atââââââââââât de minunate!!!

Până data viitoare, dă Doamne să se facă primăvară!:)

0 comments:

Trimiteți un comentariu