miercuri, 6 februarie 2013

Lacrimi de crocodil, soare cu dinti...


Cum de Crăciun mi-am dorit foarte tare albumul Robin and the Backstabbers şi moşul meu a fost bucuros să mi-l aducă, mi se întâmplă des să mi se blocheze la mine în căpşor, pe repeat, câte un refren de la ei. Ca cel din titlu.
Deci să ne luăm viaţa la mişto, zic! Şi să trecem la treabă serios. Încântaţi-vă privirea:


Bine, băieţii ăştia nu cântă despre brăţări colorate şi mărgele. În niciun caz. Dar asta am ales să fac eu cu refrenul de la cântecul ăsta. Un Soare cu dinţi, la propriu.


Aşa că am luat o bucată bănuţ sidef în dungi colorate, un pix cu care am trasat nişte alte dungi pe fetru şi let's go crazy! Eram foarte încântată de mine, ce mişto, m-a apucat spontaneitatea şi oau! Făceam ceva care nu era chiar simetric! Iuhu, bate palma, în sfârşit o facem şi pe-asta! Şi apoi am început să pun culori. Evident, am luat culori care se regăsesc şi pe bănuţul de sidef, că na, nu puteam să facem chiar carnaval acolo...
Şi coasem dungile cu mărgele. Şi coasem pe lângă bănuţ, punem cristale, începem umplutură culori. Şi punem culori, încă puţin, încă una (vreo 2 zile mi-a luat). Şi surpriză, iese bine! Şi surpriză, iese simetric! Adică nu e perfect simetric, dar când am văzut brăţara terminată am cam realizat că am pus culorile în aceeaşi ordine, simetric faţă de centru. Până şi bucăţile colorate au o simetrie şi asemănare la formă. Le-am trasat întâmplător, de mână şi tot am reuşit să le fac simetrice! Deci hai să ne obişnuim cu ideea şi poate mai încercăm şi altă dată... Sau poate că secretul e să nu încerci?...



Important e că a iesit bine. E drept că de fapt am început cu cerceii, dar ei au fost destul de uşor de făcut. Şi ei şi brăţara sunt cusuţi pe fetru crem, din mărgele Toho şi mărgele de nisip. Brăţara are în plus nişte cristale Swarovski verde smarald (culoarea anului chiar!), cristale de sticlă galbene, bulinuţe de coral portocaliu şi cristale sticlă portocalie.


Spatele l-am întărit cu piele groasă gri şi se simte asaaaaaa de bine... Şi se încheie cu capse. Asta e o premieră. Am luat capsele demult, dar nu am găsit ocazia potrivită până acum să le si folosesc.

Brăţara nu mai e disponibilă şi nu ştiu dacă s-ar putea reface. E o muncă tare neplăcută pentru mine să fac ceva care să semene mult cu altceva. Mnup, nu-mi place. N-aş face-o la fel nici de-a naibii!

Until next time, bucuraţi-vă de primăvara timpurie cât mai ţine şi faceţi ce vă place!

0 comments:

Trimiteți un comentariu