joi, 9 mai 2013

Despre inspiratie si alte lucruri


Printre aceste alte lucruri am putea include şi pe bună mea prietenă, procrastinarea. În ultima vreme, este printre cele mai bune prietene ale mele de fapt. Cum deschid pagina de postare, cum găsesc ceva mai bun de făcut. Sau mai urgent, că eventual şi acel ceva a fost amânat până la limita suportabilului. Dacă nu e cazul atunci îl las şi pe ăla şi încep altceva. Foarte productiv. Ca să fie clar, această postare a fost începută cam acum trei săptămâni. Mă gândeam că e un fel de record, dar a mai stat blogul şi o lună fără mine. O postare compusă într-o lună n-am mai avut, deci este şi un record.
Despre ce ziceam că zic totusi? Despre inspiraţie, da. Care vine în tot felul de forme şi în ultima vreme destul de constant. De-aş avea şi timpul să-mi pun în aplicare toate ideile, aş fi chiar mulţumită. Din păcate, mi-am ales un hobby cam migălos şi până şi organismul meu are un număr limitat de nopţi nedormite pe care le poate duce. Dar cred că deja l-am cam educat. Un somn de 6 ore e ca un răsfăţ, iar în weekend mai recuperez şi fac chiar excese de 9 ore! Revenind la inspiraţie, am tot povestit de concursurile de pe Breslo de care cred că deja am devenit dependentă. De pe la sfârşitul anului trecut mă tot bătea gândul să particip la concursul Zodiacul Breslo: pentru fiecare zodie o perioadă de timp, anumite pietre şi restul inspiraţie. Prima dată am crezut că nu mai apuc să mă înscriu decât pentru zodia Peştilor, dar cum lucrurile s-au mai lungit, am reuşit să "prind" ultimele 3 zodii. Aşa că prima participare a fost la Capricorn, cu colierul de mai jos:




I-am zis Suflete Îngemănate. Inspiraţia mi-a venit gândindu-mă la 2 vechi şi bune prietene, surori gemene, a căror legătură m-a fascinat dintotdeauna. Nu mă înţelegeţi greşit, se certau ca orice surori, dar dincolo de asta devotamentul lor reciproc m-a marcat şi recunosc că nu prea am mai cunoscut fraţi care să împartă o asemenea legătură.
Deşi culoarea indicată pentru Capricorni este negru, eu am mers pe tema gemenelor mele până la capăt: nu le place negrul, aşa că am folosit culori de pământ, Capricornul fiind o zodie de pământ:



Forma colierului se doreşte o stilizare a unui căpşor de capră (ţap sau cum e jumătatea de sus a Capricornului), dar care se aşează frumos la gât:


Am mai pus o bucată de opal natural roz, comandat special pentru colier. Este o piatră nefinisată naturală, fără prea multe cosmetizări, dar nici nu prea are nevoie. E destul de diferită de opalul pe care îl ştim noi. Am mai pus câteva feliuţe de granat, onix, sticlă Cehia şi muuuulte mărgeluţe Toho.

Spre surprinderea mea şi în ciuda unei concurenţe serioase, am luat locul 2 la Capricorn! M-am emoţionat că o fetişcană de liceu şi m-am bucurat nespus. Acum urmează Vărsătorul, pe care sincer nu ştiu dacă reuşesc să îl fac până pe 15 mai (data limită), pentru că m-am axat foarte mult pe Peşti. Inspirată de soţul meu de data asta, m-am apucat de lucru la primul colier cu adevărat mare făcut până acum. Din păcate m-am mişcat încet şi cu hopuri, dar mai am puţin şi răzbesc. Am avut pretenţii mari de la el şi de la mine şi sper să nu mă dezamăgesc. 

Aşa că ne citim când ne-ntâlnim. Dar mai des pe Facebook, bineînţeles. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu