miercuri, 11 decembrie 2013

Cadou de Craciun!

Daca tot am primit anul acesta cel mai frumos cadou EVER! (ca e cu mult inainte de Craciun, nu conteaza), m-am gandit sa fac sa eu un gest frumos si sa-mi rasplatesc "fanii" cu un cadouas de Craciun! Asa ca, daca mergeti pe pagina de Facebook a Margelelor Etcetera, va puteti inscrie pana pe 17 Decembrie 2013 la un giveaway de Craciun! Ca sa va inscrieti trebuie doar sa dati (sau sa fi dat deja) LIKE paginii de facebook Margele Etcetera si apoi inca un LIKE si SHARE PUBLIC imaginii cu oferta. AICI aveti linkul direct catre fotografia din concurs (cea care trebuie share-uita).
A, si nu v-am zis ce puteti castiga. Nici mai mult nici mai putin decat colierul din imaginea de mai jos:


Mie una mi-a palcut tare mult cum mi-a iesit si sper sa va placa si voua suficient de mult cat sa va inscrieti!

0 comments:

Trimiteți un comentariu