marți, 24 decembrie 2013

Sarbatori fericite, cum altfel?!

Uite ca am incheiat cu bine si giveawayul si a avut un succes mai mai decat imi imaginam! Castigatorul a fost desemnat, premiul e impachetat si asteapta sa fie trimis si sper ca beneficiara sa se bucure de el! Sunt destul de multumita de cum a iesit si probabil nu va fi ultimul concurs de genul asta pe care il organizez. Dar data viitoare voi si eu mai organizata, timp sa am. :)
Ce pot sa zic, ma bucur ca sa vad ca oamenilor inca le place ce fac, chiar daca anul asta (cel putin din iunie incoace) am cam lasat-o pe tanjeala. Nu ca n-as mai fi avut chef sau idei, dar o sarcina mai dificila mi-a cam dat batai de cap. Dar e un sacrificiu minor in comparatie cu  ce bucurii ne-a adus pana acum si cele ce vor urma odata cu naterea mostenitoarei. :) A fost ceva suprinzator, din toate punctele de vedere. Dar e ceva ce iti aduce impliniri mult peste asteptari... Si ce-i mai frumos(si mai greu) abia urmeaza!
Probabil anul 2014 va incepe pentru Margele Etc cu o pauza de cateva luni, dar sper sa revin si sa gasesc loc si pentru pasiunea mea in noua noastra viata. Om trai si om vedea... Pana atunci urmeaza primul nostru Craciun in casa noastra, in formula aproape completa de 2,5 + motan.
Ce sa mai, un an plin de suprize si schimbari, mai multe decat ma asteptam, dar si mai frumoase! Sper ca si voi sa puteti spune acelasi lucru cand va uitati in urma si sa nu regretati nimic din ce vi s-a intamplat.


In orice caz, va doresc un Craciun foarte fericit si un An Nou extraordinar de bun!

Sa ne-auzim cu bine

0 comments:

Trimiteți un comentariu