miercuri, 3 decembrie 2014

REvenire?

Dacă mai aşteptam puţin, se făcea fix un an de când n-am mai postat... Prea multe de zis, aşa că o să ne prefacem că nu s-a întâmplat nimic şi revenim la ritmul normal şi ultra lent de postat. Pentru că de-aia. :) Poze, multe poze, că de bine de rău şi printre picături şi oboseală am reuşit să mai şi margelesc câte ceva... Aş fi pus poze cu lucrarile de prin 2013, dar ce rost mai are şi uite că am şi uitat pe unde mai sunt. Aşa că anul acesta, mai exact din septembrie încoace, am reuşit să execut asemenea minuni:

Cercei cu ametist, opalit şi sticlă faţetată. Îmi place rău cum mi-au ieşit şi mă gândeam să îi păstrez pentru mine. Noroc că vânzările merg prost şi şi-aşa nu se vând. Partea proastă e că n-am unde îi purta. :)


Cercei cu labradorit, piatră care mai nou e în topul preferatelor mele. E greu de prins în poze totuşi, dar mă rog. Cerceii ăştia au fost primii lucraţi după vreo 9 luni de pauză şi cei din poză sunt varianta a doua. Prima arăta la fel, dar mai prost. Ruginisem cred.


Cercei cu agate roz, la care m-am gândit o grămadă până să mă hotărăsc cum să le lucrez. Frumoase pietre, dar mă încurca forma rău. Cred că am găsit o soluţie bună.


Spatele e albastru şi dă bine tare prin contrast, găsesc eu. :)


Un set din piatra soarelui verde, care se pare că există, da. Habar n-aveam, dar e frumoasă rău şi la fel, greu de prins în poze. Mai ales de un amator ca mine.


Colierul simplu, că e piatră mică şi vroiam să fie vedeta.


Şi o brăţară cu multe chestii semipreţioase şi margeloase, la care am muncit de mi-au sărit ochii pentru un concurs. Degeaba, de data asta n-am mai câştigat nimic. Oh, well...


E frumuşică ea aşa, chiar dacă pare pretenţioasă. Nu e, serios. E super de gaşcă. 


Daca vreti mai multe detalii sau, Doamne fereste!, vreti sa le cumparati, ma gasiti pe Breslo, AICI, si pe Facebook, AICI.

Mai am câteva, dar mi-e lene mă păstrez şi pentru vreo eventuală altă postare. 


Pana atunci, numai bine!

Margele, etc...

0 comments:

Trimiteți un comentariu