joi, 19 martie 2015

Pe lângă mărgele...

Cine nu e prima data pe aici, a observat probabil ca am schimbat fata blogului. Simțeam nevoia de ceva mai actual, deși pasarelele și floricelele din ultima tema erau drăguțe,  bineînțeles... Scopul meu final ar fi să-mi fac o imagine, ceva care aducă cât de cât a brand, ușor de recunoscut și ținut minte. Dar cum veleitățile mele artistice nu se extind și spre asa ceva, va trebui sa plătesc pe cineva sa facă asta. Oameni buni la asta sunt mulți,  am și pus demult ochii pe cineva, dar momentan rămâne la stadiul de vis. Timpul lor costa mai mult decât îmi permit eu acum, dar poate într-o zi... Pana atunci o sa rămân cu tema asta, care nu e aranjată complet, dar măcar funcționează.  Sper sa am timp sa o aranjez cât de cât, ca nu e asa de rea...
Mai important ar fi sa țin blogul în viață,  adică sa reușesc sa lucrez și postez mai des, cel puțin pana la următoarea pauză (a se citi următorul moștenitor).
Încă îmi place sa cos, chiar dacă pentru asta sacrific multe ore de somn ataaat de dulce și necesar! Și chiar dacă de multe ori ma uit la ce fac și ma enervez ca sunt mulți alții care o fac mult mai bine. Dar probabil și ei au început de undeva, cu mult timp înaintea mea. Plus ca momentan jobul meu principal nu vine cu timp liber și e infinit mai important. Nu se întrevăd schimbări majore la capitolul asta, cel puțin în următorii 15-18 ani. :) Am timp sa ma perfecționez pana atunci, nu?

0 comments:

Trimiteți un comentariu