sâmbătă, 2 mai 2015

Brățărele

Ce de treaba am mai avut și am și făcut! Bineînțeles ca am mai băgat nasul prin niște concursuri,  ca sunt cam dependenta și nu ma pot abtine. Dar despre asta în postarea următoare, ca acum vreau sa ma laud cu niște brățări.
Prima e asa, mai ușor de făcut, cu banda brodata cu fir auriu (evident),  care merge și cu jeansi și la rochie de seara. Sau poate nu ma pricep asa tare la fashion.
Sa ma anunțe și pe mine cineva, eventual...


Banda e luata de la mercerie, cusuta pe piele, iar în jur margele aurii Toho și cristale de sticla fatetate. E maricică, are 18 cm cu totul și 6 lățime. Spatele e din piele și se simte bine tare! Și încă disponibila pe Breslo și Crafty.


A doua bratara e de fapt un set, făcut la comanda pentru o draga prietena ce a fost și miresica.


Am cusut cu multa drag și multe margele Toho, jad alb și rivoli Swarovski, normal. Nici un biju fără ceva strălucitor!


Și setul se găsește în magazine mele, cu mențiunea ca se face la comanda, după dorința și dimensiunile purtătoarei. Adică nu exact ca asta, ca oricum nu am cum. :)
Dacă va plac, mai aruncați un ochi și pe Facebook, acolo sunt mai multe fotografii.
Scurt și la obiect de data asta, revin cu detalii despre un colier franjurat.
Numai binele sa va găsească! 

0 comments:

Trimiteți un comentariu