duminică, 17 mai 2015

Franjuri colorate

Bună, sunt Gabriela și sunt dependenta de... concursuri. De alea de mărgelit adică, nu sunt fanul celor cu share și like pe Facebook (ocazional doar, la chestii de copii :D). Asa, mărgelit...  Am tot cautat sa dau și eu peste un loc unde lumea discuta mărgele și chestii adiacente, ca deh, ne place sa vorbim despre ce ne place. Și am găsit un grup pe Facebook care face cam asta. Doamna care a înființat grupul se specializează pe embroidery,  asa ca iei, îmi place! Plus ca are atâta pasiune pentru treaba asta încât organizează din buzunarul propriu concursurile grupului. Adică primești o tema și ceva materiale și tu trebuie sa-ti pui capul la contribuție și sa vezi ce iese pe lângă alții doi cu aceleași materiale și tema. Mișto, nu? Am găsit mulți oameni tare pricepuți în ale mărgelelor pe acolo, de care habar n-aveam.
Mai am multe de învățat, dar asta se cam face pe cont propriu la noi, mai greu cu genul asta de colaborări... Sau asa mi se pare mie. Nu e o asa mare deschidere spre a învăța pe alții, mai ales pe gratis. Poate nici n-ar trebui sa fie, dacă vrei sa ajungi sa faci bani din asta. Dar am divagat.
Tema mea a fost franjuri și am primit niște margele tubulare din care sa le fac.
Am avut mai multe idei,  m-am grăbit la una și normal ca n-a fost asa ușor. Mi-am dat seama ca eu abia aștept sa cos mărgeluțe multe, sa vad cum iese, ca ma cam pierd în idei. Adică nu îmi prea planific munca și am decis sa încep sa o fac (a nu-stiu-cata oara!). Am început de fapt și pe alocuri parca merge mai bine. Oricum, colierul asta cu franjuri a fost învățătură de minte, ca am stricat o grămadă la el și abia am reușit sa ma încadrez în termenul limită. 


Pozele sunt făcute în grabă,  ca se trezea copilu' și eu trebuia sa am timp sa le și posteeeez!  Greu.


La votarea publica nu a prea impresionat, în schimb și-a găsit repede (foarte chiar) stăpâna. Juriul a decis ca dintre cei 3 cu tema franjuri, a mea a fost lucrarea cea mai buna. Dar pe total, au fost foarte multe lucrări uau! și de data asta nu aveam nicio șansă la premiul cel mare. Nu-i nimic, mai am doua pachetele și un termen în iulie, încerc și atunci.
Țineți-mi pumnii! :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu