luni, 24 august 2015

Culori colorate

Mare minune, mare! Nu a trecut luna și încă o postare!
Azi vorbim de bijuterii mai micuțe și colorate, unele deja date, altele așteaptă cuminți în cutiutele lor.
Cum m-am tot lăudat cu concursurile mele, acum e timpul sa ma laud și cu ce m-am ales pe urma lor, în afara de experiență. Cerceii de mai jos sunt toți făcuți cu cabochoane de rășină,  comandate de pe miidemargele.ro, unul din sponsorii generoși ai concursurilor margelistice. Mi-au plăcut atât de mult cabochoanele neon, ca mi-am luat vreo 10. Mai am vreo 4 nefolosite și n planuri pentru ele...
Sweet Orange le-am zis cerceilor ăstora, și presupun ca motivul e evident:


Apoi a urmat Sour Apple:


Ambele sunt cusute pe fetru, cu margele Toho colorate, primite tot de la un sponsor generos, margelutamea.ro. Spatele e dublat cu piele întoarsă, as usual.
Ambele perechi sunt încă disponibile, deocamdată doar magazinul Crafty e activ.
Tot cu rășină e și setul de mai jos, plus ametist și coral. Plus Toho, normal...
Cameele au impresionat mai tare, și și-au găsit stăpâna.  :)



Am mai avut o premieră în perioada asta, și anume primul meu colier de alăptat:


Sunt mărgele de lemn, îmbrăcate în margele de nisip. Pentru cine nu știe care e treaba cu colierele de alăptat, ideea e ca mama îl poarta, alăptează bebelușul, care își găsește ocupație jucându-se cu mărgelele,  nu uitându-se după orice altceva în jur. Cine a alăptat un copil mai mare de 4 luni le înțelege ușor utilitatea. Îmi pare rău că n-am avut inspirația să-mi fac și mie unul mai demult, ma scuteam de ceva bătăi de cap. :)
Cam atât pentru moment, data viitoare revin cu un fluture pentru o miresica,  ce a avut un fenomenal succes la public. Pe Facebook adică.
Cu acul înainte, deci!

0 comments:

Trimiteți un comentariu