vineri, 25 septembrie 2015

Fluturaș

...ți -am cusut aripioare,
Mult la ele eu am cugetat!
Fluturaș, ți-am cusut aripioare,
Mai departe cu ele-ai zburat!

Ca sa nu ziceți ca nu ați citit ceva mișto și azi...
Priviti si va minunati: colierul meu cu fluturaș, my biggest hit so far! Sper sa nu fie și singurul,  dar asta depinde de mine si inspiratia mea, cred. Pe scurt, colierul s-a facut la comanda unei viitare nase, ce isi dorea un cadou special pentru viitoarea finuta (mireasa). Și ma cauta pe mine, sa-i fac un colier cu auriu și fluturași. Miresica alergica la metale. Cam atat a fost dat, restul a fost la alegerea mea. Just the way I like it!


Evident ca zic da, super!, cât de greu poate sa fie?! Meh, destul de greu... Ai zice ca fluturașii îs super ușor de pus în bijuterii,  dar ma tot încurcam în detalii. Unul, trei, cinci? Mai mari, mai mici, mai... Pana la urma, presată de timp,  am făcut o schiță,  mi-a plăcut și m-am pus pe cusut. Mi-a luat ceva numai pana am reușit sa fac fluturașul frumos și simetric. Cusut separat, apoi pus pe colier, umplt, pus spate. Nu stiu cate ore, dar destule, vreo 30 probabil, daca nu mai multe. 


Cred ca e preferatul meu de pana acum, elegant, finuț, auriu, roz, etc... Și nu doar al meu, se pare. A făcut senzație pe Facebook si am avut încă vreo 3 cereri pentru un colier la fel, pe care a trebuit sa le refuz. Fluturele meu e unicat, chiar dacă voi mai face ceva asemănător. Ca sa nu mai zic ca am fost atât de neinspirata cât sa arunc șablonul. Oh, well... :)
Trecând la detalii mai tehnice: am folosit ametist, cristale si perle Swarovski, perle de apa dulce, cristale din sticla Cehia, coral si un cabochon de sticla fatetata. Pe langa foarte multe margele Toho, bineinteles, in nuante de auriu roze, topaz si ivoire. Spatele este dublat cu piele intoarsa roz pal.


Close-up cu vedeta! Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poza cu el pe model, dar sper ca miresica sa se indure sa-mi trimita o poza. Ce mult mi-ar placea! :) 
Macar am apucat sa-l pozez pe bust:


Cam asta e povestea celui mai mare succes al meu de pana acum. De ce sa nu recunosc, e foarte placut sa-ti fie munca atat de apreciata. Mi-ar placea sa mai reusesc asta de cateva ori... Hm, se pare ca da dependenta. :)

Pana va arat urmatoarele mele capodopere, va doresc o toamna calda si placuta!
Margele, etc...

0 comments:

Trimiteți un comentariu